Wednesday 23 April 2014

Blogku yang Tertunggak

Bismillah...

24 April 2013 tarikh blog ini dicipta. sebenarnya, ini bukanlah blog pertamaku. Dah bertahun-tahun ku tinggalkan kegiatan memblog ni. Tetiba bila dah nak masuk 3rd siries ni hati ni teringat pula nak ada blog macam masa muda remaja dulu..al maklumla rasanya aku pun lom terlalu tua kan.. cewwaah gitu..Dah lama hati ni teringin nak buat blog baru, tapi tulah.. dari hari ke hari macam ada aje yang x mengizinkan aku "create new blog"...

Cukuplah aku dikenali sebagai "Siput Jelita" .. comelnye name ko ni woiii.. Masih lagi menjadi penuntut di salah sebuah universiti dalam negara. Dah berstatuskan "Puan" pon.huhuuh.. Aku gembira dengan kehidupan skang. Kadang-kala tibul juge akal nakal ku ni.. " eh x sangke, aku dah kawin".. sebab dulu aku ni sangat "compicated" dengan isu2 jodoh ni.. Nanti bebila aku akan tuliskan kisah bagaimana akhirnya jodohku itu menyingkap kamar hati ini...hamboiii..puitis kot...

Rasanya itu aje yang nak ku beritahu pada warga bloger... ape pun, hari ni happy dapat create blog baru!!!.. aku pun sebenarnye ingat2 lupe pasal blog ni.. x pe, biarku terokainye dulu.. caw cin caw.. bye :)

No comments:

Post a Comment